Náš tým pomáhá již řadu let českým i zahraničním společnostem s relokací jejich zaměstnanců do Prahy.
Máme také mnoho individuálních klientů, kteří nemají podporu od svého zaměstnavatele, a potřebují pomoc s novým začátkem v cizím městě pro sebe i svou rodinu.
Klientů šetříme čas i náklady. Ke každému máme individuální přístup a klademe důraz na jejich přání a potřeby.
Poskytujeme profesionální podporu po celou dobu pobytu.
Relokační služby
Společnostem i individuálním klientům nabízíme následující služby:
- Seznámíme se s preferencemi a potřebami klienta
- Nabídneme vhodné nemovitosti, lokalitu v Praze
- Organizace prohlídek, asistence, překlad v cizím jazyce
- Vyjednáme podmínky pronájmu mezi pronajímatelem a nájemcem
- Zajistíme nájemní smlouvu a předávací protokoly, v českém i anglickém jazyce
- Shromáždíme potřebné dokumenty (list vlastnictví, výpis z obchodního rejstříku, kopie pasů a další přílohy ke smlouvě)
- Pomůžeme s vybavením nebo dovybavením bytu
- Předložíme seznam internetových firem, které jsou dostupné na adrese, doporučení, pomoc se smlouvou, zajištění technika, mobilní operátoři
- Seznámíme klienty s okolím nového bydliště
- Pomůžeme najít vhodné školy a školky pro děti
- Doporučíme stěhovací firmy, dohlédneme na celý proces stěhování
- Nabídneme a zajistíme komplexní zdravotní pojištění pro cizince, pomůžeme najít vhodné zdravotní zařízení
- Asistence při založení bankovního účtu, pojištění spojené s nájmem či vlastnictvím nemovitosti
- Asistence s registrací automobilu
- Asistence se zajištěním parkovacího povolení v modré zóně nebo pronájmem parkovacího místa v bydlišti
- Po dobu celého pobytu klienta poskytujeme průběžnou asistenci a podporu
Dále Vám můžeme pomoci se zastupováním na úřadech, imigrační problematikou, překlady, koupí a prodejem dopravních prostředků, pojištěním nemovitosti či osob a více.
Těšíme se, že Vám pomůžeme s pobytem v Praze.